16. 04. 2024  Hlavní stránka :: Naše mp3 :: Odkazy :: Seznam rubrik

Informace
Kapela CREAMONA
Založena 27.května 2003

český renesanční country folk rock

HOME

Praha 8
Czech republic

Email:
ritchiecreamona@google.com

Narnia turné 2006

Moravský deníček - den čtvrtý

Můj milý moravský deníčku. Dnešní přesun byl absolutně nejnáročnější a nejdelší. Večer jsme opět hráli, tentokráte v ohně v kempu Mars.

Saša - Ráno jsem se vzbudil v hospodě na stole a i přesto že jsem reagoval pouze na světlo a na vzduch už jsem se těšil, jak si dneska zahrajem.

Tomáš - Ráno mně na valníku vzbudil Grand, kterej mi okusoval spacák a hledal meruňky. Úspěšně... Chvíli mi trvalo, než jsem byl schopný provozu, nicméně všechno se po chvíli srovnalo a začal jsem fungovat normálně.

Dědek - Když jsem se probudil, viděl jsem krále Miroslava, sedícího a koukajícího do neznáma, najednou ulehl do spacáku a tvrdě spal.

Mírek - Po probuzení mi v uších zněla pijácká píseň z Francie.

Kristina - Nechce se mi do práce (v 05:15)

Pepa - Probudil jsem se ve vysoké trávě celý olezlý mravenci, vylezl jsem ze spacáku a honem letěl k vodě abych do ní skočil a opáchl dotěrný hmyz - osobní hygienu jsem teda dělat nechtěl.

Našli moji rádcové nebo nenašli? Bylo to jako z překrásné české pohádky, našli jsme se. Král Miroslav se rozhodl že zvýší daně (to víte, snídaně jsou čím dál dražší). Císař Alexandr si nechal vysvětlit jak vypadá lopata a poté uklidil koblihy od koňů (to víte, poddaným se musí ukázat jak se má vzít za práci). Dědek s Pepou sebejistě sbalili a naložili aparát (to víte, už se to naučili) a Tomáš zase jentak pokukoval po nějakých vlasech (to víte, teď má máslo na hlavě).

Přesun do kempu Mars byl velmi náročný a dlouhý (to víte, 300.000 milimetrů je hrozná dálka). V kempu Mars nás mile přivítali manželé Jitka a Mirek Hutterovi. Po krátkém občerstvení trvajícím 4 hodiny jsme začli připravovat aparaturu a táborový oheň (za přispění Ivči a Jirky z Mikulova). No a večer jsme začli hrát. Po první sérii jsme zjistili že jsme nepoučitelní a i přesto že jsme se namazali, ti mrňaví hajzlové (bodavý hmyz) nás zase dojebali. Naše produkce, táborový oheň, publikum i obsluha byly bezvadní. Naši koníci byly tak zvědaví že v průběhu hraní utekli z ohradníku a přišli se podívat na nás jak hrajem opravdu z blízka. Protože jsme chtěli nechat děti ubytované v kempu vyspat tak jsme o půlnoci přestali dělat randál, chvíli pokecali u táboráku a poté se rozprchli na všechny světové strany ulehnout k zaslouženému odpočinku. Mirek spal na pláži a hlídal aby nám nevypustili NovoMlýnská jezera. Pepa se schoval před bodajícím chmyzem do stanu. Tomáš hlídal náš valník. Dědek se už do stanu k Pepovi nevešel, tak hlídal stan z venku. Saša hlídal ohniště a v noci si myslel že má vzláštní sen protože ho začal olizovat kůň. On to však sen nebyl, náš kůň Mel se fakt nezjištěným způsobem dostal z ohradníku a spletl si hlavu Saši s chutnou travičkou. Po probuzení Saši byl vrácen zpět na parkovací plochu. Zítra máme odpočinek - ať žije Pálava.

Saša s Dědkem poprvé na koni

Kemp Mars
Král Miroslav s žezlem v ruce právě ve své zemi nařídil zvýšit daně

Kemp Mars 03
To chce generální úklid, řekl Saša a kopnul hovno pod valník

Kemp Mars 04

Stanoviště Pepy

Kemp Mars 08
Jura s Ivčou přijeli na kole z Mikulova a přivezli Prométheův oheň

26. 07. 2006 | Saša | Komentáře: 0 | přečteno: 3836 | Zavřít článek...

Novinky
Databáze neobsahuje žádnou novinku.